Anne Marie - Hospitality

Als medewerker Hospitality houd ik me voornamelijk bezig met het beantwoorden van telefoontjes en het ontvangen van gasten op het hoofdkantoor. Verder doen mijn collega's en ik allerlei hand- en spandiensten voor collega’s, zoals brieven opstellen, post versturen en ervoor zorgen dat facilitaire zaken aanwezig zijn.

Het contact met mensen is het leukste onderdeel van mijn werk. Mensen die ons bellen zijn wel eens boos of verdrietig en het geeft me veel voldoening om hun eerste aanspreekpunt te zijn en ze gerust te kunnen stellen. Het lukt eigenlijk altijd om het gesprek goed te beëindigen. Met veel mensen heb ik een band opgebouwd doordat ik ze vaak aan de telefoon heb. Op die manier heb ik ze echt leren kennen en sommigen noemen mij ook bij mijn voornaam. Dat voelt goed.


Beter Thuis Wonen is een fijne organisatie om te werken. De sfeer is open, ik kan alles kwijt wat me bezighoudt. Verder wordt er altijd geluisterd naar ideeën van medewerkers en daar wordt ook iets mee gedaan. Ik ga elke dag met plezier naar mijn werk omdat de sfeer onderling heel prettig is. Wat ik ook fijn vind, is dat er gekeken wordt naar je mogelijkheden. Er is altijd ruimte voor ontwikkeling als je daar behoefte aan hebt.